Monday, March 16, 2009

letihnya.

Hari ni aku rasa lth sgt2...maybe aku x cukup rht kot,aku balik penang minggu ni sbb hari sabtu aku nk angkut barang2 g umah baru, tolong adik aku meniaga sbb adik aku amek booth meniaga mee kat PISA sempena international food festival, hari ahad plak ada wedding kat parit buntar, habis ja wedding...aku rush g stesen ketapi sbb train aku kul 9 mlm.

Sepanjang dok dlm train aku x byk tido walaupun aku amek tiket superior bed coach....aku risau klau tetiba anak aku jth katil ka, kira sepanjang mlm aku tgk anak aku tido ja, smp ja kat kl sentral kul 5.20 pagi ...aku dukung anak aku yang tido,galas beg laptop yang berat,pastu sblh tgn usung beg baby, amek komuter blk shah alam...mmg strugle sgt aku rs...lenguh tu toksah kata la, cam nk tercabut tgn...

Smp ja kat umah, sempat la tido sejam...mandikan baby, htr nurseri, pastu trus aku g klas...ptg td br hbs klas,amek baby kat nurseri, teman main kat taman...balik mandi, ajar baby ngaji, dinner then aku rs mata ni mcm x leh bukak dh..lth giler...

so sebelum aku melabuhkan tirai mata nih..sempat lagi aku update blog ni kan..anyway moga esok hdp aku lebih teratur....to my baby, smoga pengorbanan ibu akan menyenangkan hidup kita dunia dan akhirat, n for my hubby, thanks coz understand my situation....luv u..

Arghhhh...gud nite..

No comments:

Post a Comment